Nyheter

Mar 1, 2018

Fibernätverket är nu i drift!


De flesta har väl nåtts av meddelandet från IP Only att fibernätverket är igång och att det nu är möjligt att beställa tjänster (abonnemang).

Kolla om ni har en eller tre månaders uppsägningstid från Comhem.

Kategori: Alla
Skrivet av: Roger

 

Ni kan också bli kontaktade av säljare från något av de bolag som verkar i fibernätet, det är mer än ett tjugotal företag med varierande tjänsteutbud så det finns många val. 

Kontrollera vilka alternativ som passar just er.

Kolla alla alternativ via den här länken.

Föregående sida: Hem Nästa sida: Arkiv